Alu Color Alu Classic Alu Modern Alu Retro Alu Flex ST Breeze ST Flow ST Prime ST Wire ST Wire & ST Breeze
  • Altijd gratis bezorgd
  • Ontwerp en meet zelf
  • Levering in de hele EU
€ 0
incl. btw & verzending
U heeft nog niets in uw winkelwagen gelegd!
Klik op de producten in het menu om ons aanbod te bekijken
Wij bieden:
  • Hoge kwaliteit
  • Hoge beschikbaarheid
  • Korte productietijd
  • Producten die op maat worden gemaakt
  • Gratis verzending

De meest gestelde klantvragen over balustrades deel 3

Het is tijd voor het derde en laatste deel van de serie waarin we de meest gestelde vragen van onze klanten verzamelen!

In het laatste deel besteden we aandacht aan vragen die kunnen ontstaan in verband met het bestellen, kopen en leveren van onze balustrades. Als u de vorige delen heeft gemist, kunt u ze ook hier op het blog vinden: Deel 1 gaat over balustrades en vragen die kunnen opkomen bij de keuze van een product, en in deel 2 hebben we het over de montage en onderhoud van de balustrades.

Ik weet niet zeker hoe ik moet meten, moet ik hulp vragen aan iemand in de branche?
– Ons idee is dat u niet in de bouw hoeft te werken om onze balustrades te kunnen bestellen of monteren, wij willen het u als klant zo makkelijk mogelijk maken. U hoeft alleen de afmetingen in te voeren van de buitenranden van de ondergrond waar u uw balustrade wilt hebben, bijvoorbeeld van hoek tot hoek of rand tot rand. Om ervoor te zorgen dat de bevestiging niet te dicht bij een rand komt, maken we een inspringing in de ondergrond, maar dat gaat automatisch dus daar hoeft u niet zelf over na te denken.

In onze ontwerptool staan duidelijke hulpteksten voor als u twijfelt. Ook zijn er maatsjablonen zodat u makkelijk kunt zien hoe u moet denken en rekenen. Deze vindt u ook op onze productpagina’s onder de technische informatie.

Als u speciale wensen heeft of twijfelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Montage roestvrije glazen balustrade

Montage van roestvrije glazen balustrade bij de trap.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
– Als wij nog niet met de productie van uw balustrade zijn begonnen, is het geen probleem om een bestelling te annuleren. Voor wat betreft wijzigingen hangt het een beetje af van hoe snel we uw bericht ontvangen en om welke wijzigingen het gaat. We willen u natuurlijk zo goed mogelijk helpen, dus neem zo snel mogelijk contact met ons op als u wijzigingen wilt doorvoeren in uw bestelling.

Hoelang is jullie levertijd?
– Op elke productpagina vindt u informatie over hoeveel dagen de productie zal duren. Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst, vindt u informatie over de productietijd voor uw specifieke bestelling in uw orderbevestiging en sturen wij uw balustrade op zodra deze gereed is. U ontvangt dan een e-mail met informatie over het volgen van de verzending. Schenker neemt vervolgens contact met u op zodat u samen een leverdatum kunt bepalen.

Wat kost de levering?
– Deze is inclusief! De prijs die u ziet bij het bestellen is de prijs die u betaalt voor de balustrade, er komen geen verzendkosten of andere verborgen kosten bij.

Moet ik thuis zijn als de bestelling wordt geleverd?
– Het is belangrijk dat er iemand aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen. Mocht het zo zijn dat de balustrade beschadigd is tijdens het transport, dan dient dit samen met de chauffeur te worden gedocumenteerd voordat u tekent dat u de zending in ontvangst heeft genomen. Als het niet wordt gedocumenteerd, kan het moeilijk zijn om achteraf een klacht in te dienen als er iets beschadigd is. Bekijk onze aankoopvoorwaarden voor meer informatie.

Kan ik ook nu een bestelling plaatsen en deze later ontvangen?
– Geen probleem! U kunt nu uw bestelling plaatsen en ons laten weten in welke week u deze wil laten bezorgen. Wij passen ons hierop aan en verzenden uw bestelling op tijd.

 

Bent u er klaar voor om de juiste balustrade te vinden? Wij hebben glazen balustrades, balustrades van roestvrij staal, balustrades met spijlen en trapleuningen!